| Hükümet konağı bahçesi yeniden ağaçlandırılıyor |
| Kesilen Çam Ağaçlarını yerine kavak, akasya, ıhlamur, turunçgiller ve süs bitkileri dikildi. |
| 5122 defa okunmuş - 22 Nisan 2026 - Çarşamba 09:18 |
Hükümet konağı bahçesi yeniden ağaçlandırılıyor Bozdoğan Hükümet Konağı bahçesinde Bozdoğanlılar tarafından dikilen asırlık çam ağaçları kesildi. Yetkililer çam ağaçlarının kesilme nedenini açıklarken; yağışlı bir yıl nedeniyle Çam ağaçlarının devrilme tehlikesi olduğunu, asırlık ağaçların zaman içinde çeşitli nedenlerle yıkılma tehlikesi olabileceğini ileri sürerek zor da olsa bu kararı aldıklarını ifade ederlerken, geçmiş yıllarda çam ağaçları ile ilgili bir kararın olduğunu, uygulamanın yapılmadığını ve bu güne kaldığını belirttiler. Hükümet konağı bahçesini ağaçlandırma etkinliğine katılan Kaymakam Yunus Emre Polat, kesilen Çam Ağaçlarının yerine kavak, akasya, ıhlamur, turuçgiller ve süs bitkilerinin dikileceğini belirterek 23 Nisan Çocuk Bayramı öncesi öğrencilerle birlikte ağaç dikti. Kesilen Çam Ağaçlarını yerine kavak, akasya, ıhlamur, turunçgiller ve süs bitkileri dikildi. Ağaç dikme etkinliğine Bozdoğan Cumhuriyet Başsavcısı Hüsameddin Görünmez, Belediye Başkanı Galip Özel, daire amirleri, öğrenciler katıldı.
|
| Sağ üst butonu tıklayarak geri dönebilirsiniz... |